Advertisement

Dior Sauvage - Mai este relevant? | WolfView | Review de parfum

Dior Sauvage - Mai este relevant? | WolfView | Review de parfum Dior Sauvage - apa de toaleta -
Dior Sauvage - apa de parfum -
Dior Sauvage - parfum -

Ne-ati cerut sa facem review la parfumul Dior Sauvage si aproape am facut-o, dar ne-am gandit sa incercam ceva putin mai interesant decat review-ul unui parfum de aproape 5 ani asa ca am incercat sa gasim raspunsul intrebarii: mai este Dior Sauvage relevant in 2020?

Sigur, am vorbit mult si de persistenta, miros, proiectie si lucrurile obisnuite, dar in linii mari ne-am distrat si am vorbit despre un parfum care-i place mult, mult lui Cristi.

Vizionare placuta.

dior sauvage,parfum,vlog parfum,review parfum,review dior sauvage,parere dior sauvage,christian dior sauvage,vlog dior sauvage,recenzie dior sauvage,recenzie de parfum,recenzie parfum,merita dior sauvage,parfumuri dior sauvage,

Post a Comment

0 Comments