Advertisement

EFSANEVİ SANDY İÇİN 170 KUTU AÇTIM! SANDY ÇIKTI MI? - Brawl Stars

EFSANEVİ SANDY İÇİN 170 KUTU AÇTIM! SANDY ÇIKTI MI? - Brawl Stars bugün yeni efsanevi karakter sandy için 170 savaş kutusu 16 büyük kutu 2 mega kutu açılımı yaptım 5 yıldız gücü çıktı çok komik ve eğlence li video oldu iyi seyirler!

Discord:
Her gün yayın:
Sponsorluk ve Reklam: berataliytsponsor@gmail.com
Instagram: berataliyt
Klan: SUCUK


Merhaba ben Berat Ali Yılmaz. Ağustos 2004 doğumluyum. Sizler için Brawl Stars videoları çekiyorum, abone olarak bana destek olabilirsiniz.

brawl stars,berat ali yılmaz,berat ali,supercell,mega kutu,brawl stars hile,brawl stars efsanevi,spike,crow,leon,oyun,brawl stars hack,mega kutu açılımı,brawl stars türkçe,brawl stars karakter,brawl stars yeni,brawl,stars,mobil,karakter,hile,sandy,yeni,bug,efsanevi,kutu,kupa,brawl stars güncelleme,brawl stars yeni karakter,yeni karakter sandy,brawl stars kutu açılımı,yeni efsanevi karakter sandy,brawl stars sandy,kutu açılımı,kutu açtım,brawl stars kutu,

Post a Comment

0 Comments