Advertisement

Marcel van Roosmalen over de NL-Alerts: 'Eindelijk, dacht ik, we gaan er aan' | NPO Radio 1

Marcel van Roosmalen over de NL-Alerts: 'Eindelijk, dacht ik, we gaan er aan' | NPO Radio 1 | Van Roosmalen: 'Ik stond gisteren bij de slager toen in drie korte broeken tegelijkertijd de telefoon begon te loeien. NL Alert. De overheid. Eindelijk, dacht ik, we gaan er aan. De dijken zijn kapot, de Zaanstreek loopt onder water.

Ik was met een kind, dus ik was wat trager, maar om me heen vertrokken ze geen spier. Dat zegt verder niets, ook als er wel een echte ramp gebeurd was zouden ze niet hebben gereageerd. Reageren doe je op twitter, of voor de televisie bij het vrouwenvoetbal, of in een weiland in Friesland als zwemmer Maarten voorbijkomt.'

Dit is het officiële Youtube-kanaal van NPO Radio 1. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender van de Publieke Omroep. Zeven dagen in de week, 24 uur per dag. Het nieuws van alle kanten.

Volg ons op Twitter:
Volg ons op Facebook:
Volg ons op Instagram:
Volg ons op LinkedIn:

En abonneer je op dit kanaal!

npo,radio,nieuws,

Post a Comment

0 Comments